Lomakkeet
Tarvitseeko jokin asia kodissasi korjausta tai jatkuuko matkasi uuteen kotiin? Helpoin tapa hoitaa kaikki oman kotisi asiat on ladata Jooppi-asukassovelluksemme, jota varten tarvitset suomalaiset pankkitunnukset. Jos et omista pankkitunnuksia, voit hoitaa asiasi tämän sivun kautta.
Joo Kodit asiakaspalvelu
Mikäli sinulla on asumiseen liittyviä huolia tai iloja, ota meihin yhteyttä. Heitämme huolille heipat tai iloitsemme kanssasi.
020 766 1390 (Arkisin klo 8-15. Puheluhinnat: pvm/mpm.)
Asiakaspalvelumme on suljettu itsenäisyyspäivänä 6.12. ja perjantaina 8.12.
Mikäli tarvitset pikaista apua äkillisen häiriötilanteen tai vahingon vuoksi, otathan yhteyttä kiinteistöhuoltoon. Yhteystiedot löydät taloyhtiösi ilmoitustaululta.
Uusi asukas, etsitkö muuttotarkastuslomaketta?
Muuttotarkastuslomakkeen tarkoituksena on tallettaa tieto siitä, missä kunnossa asunto on ollut muuttaessasi. Täytä lomake 5 vuorokauden kuluessa sisäänmuutostasi, vaikket löytäisikään asunnosta mitään puutteita.
Huoltopyynnöt ja muut palvelupyynnöt
Kiireettömissä asioissa täytä alla oleva palvelupyyntölomakkeemme. Huoltotiimimme on sinuun pian yhteydessä vian korjaamiseksi.
Kiireellisissä tapauksissa (mm. rikkoutuneet ikkunat, vesivuodot) olethan aina yhteydessä taloyhtiösi kiinteistöhuollon päivystysnumeroon. Löydät huoltoyhtiön tiedot helpoiten rappukäytäväsi ilmoitustaululta.
Joo Kotimestari
Joo Kotimestari on Joo Kotien maksuton lisäpalvelu, joka on saatavilla osalla paikkakunnista. Avuliaalta Joo Kotimestariltamme voit tilata apua kodin pieneen laittamiseen, kuten valaisimien asennukseen, pyykinpesukoneen asennukseen tai taulujen ja peilien kiinnittämiseen.
Irtisano asunto tai autopaikka
Jos haluat irtisanoa asuntosi tai autopaikkasi vuokrasopimuksen, tee se irtisanomislomakkeellamme.