Huoletonta vuokra-asumista? Joo.
Tarvitseeko jokin asia kodissasi korjausta tai jatkuuko matkasi uuteen kotiin? Helpoin tapa hoitaa kaikki oman kotisi asiat on ladata Jooppi-asukassovelluksemme, jota varten tarvitset suomalaiset pankkitunnukset. Jos et omista pankkitunnuksia, voit hoitaa asiasi tämän sivun kautta.
Joo Kodit asiakaspalvelu
Mikäli sinulla on asumiseen liittyviä huolia tai iloja, ota meihin yhteyttä. Heitämme huolille heipat tai iloitsemme kanssasi.
- joo@joo-kodit.fi
- 020 766 1390 (Arkisin klo 8-15. Puheluhinnat: pvm/mpm.)
Huom! Asiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti kiinni perjantaina 9.6. Voit jättää meille sähköpostia tai viestin chatin kautta, niin palaamme sinulle seuraavalla viikolla.
Mikäli tarvitset pikaista apua äkillisen häiriötilanteen tai vahingon vuoksi, otathan yhteyttä kiinteistöhuoltoon. Yhteystiedot löydät taloyhtiösi ilmoitustaululta.
Uusi asukas, etsitkö muuttotarkastuslomaketta?
Löydät muuttotarkastuslomakkeen täältä. Täytäthän sen 5 vuorokauden kuluessa sisäänmuutostasi.
Kysymyksiä vuokranmaksusta?
Jos sinulla on kysymyksiä vuokranmaksusta tai toivot lisäaikaa vuokranmaksuun, ole yhteydessä vuokravalvontaan.
Huom! Asiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti kiinni perjantaina 9.6. Voit jättää meille sähköpostia tai viestin chatin kautta, niin palaamme sinulle seuraavalla viikolla.
- vuokravalvonta@joo-kodit.fi
- 020 766 1390 (Arkisin klo 8-15. Puheluhinnat: pvm/mpm.)
Katso myös laskutuksen usein kysytyt kysymykset
Huoltopyynnöt ja muut palvelupyynnöt
Kiireettömissä asioissa täytä alla oleva palvelupyyntölomakkeemme. Huoltotiimimme on sinuun pian yhteydessä vian korjaamiseksi.
Kiireellisissä tapauksissa (mm. rikkoutuneet ikkunat, vesivuodot) olethan aina yhteydessä taloyhtiösi kiinteistöhuollon päivystysnumeroon. Löydät huoltoyhtiön tiedot helpoiten rappukäytäväsi ilmoitustaululta.